Subject: FW: Kohtumine soses Saueveere DP-ga
From: "Krista Einama" <[email-masked]>
To: "MNT Teed" <[email-masked]>
Date: Wed, 12 Feb 2025 14:44:39 +0200

Palun reg mulle

From: Kaili Tuulik <[email-masked]>
Sent: Thursday, January 23, 2025 3:36 PM
To: Krista Einama <[email-masked]>; Marek Lind 
<[email-masked]>
Cc: Triin Masing <[email-masked]>; Kalle Pungas 
<[email-masked]>; Andres Laisk <[email-masked]>; Indrek 
Brandmeister <[email-masked]>; Indrek Pikk 
<[email-masked]>; Monika Kõiv <[email-masked]>
Subject: RE: Kohtumine soses Saueveere DP-ga

Tere

Oleme tutvunud esitatud ettepanekutega ning anname omapoolse tagasiside 
veebruari alguse koosoleku ettevalmistamiseks:

*	Ettepanek 1, punkt 1.1 – Nõustume osaliselt. Vald on nõus võtma enda 
omandisse riigitee 11185 pakutud lõigu. Samas leiame, et riigitee 11184 
peaks jääma riigi omandisse ning selle teega seotud nõuded ja tehnilised 
tingimused annab Transpordiamet.
*	Ettepanek 2, punkt 2.2 – Vald ei nõustu riigitee osalise sulgemisega, sest 
riigiteedevõrgustik peab jääma toimima. Juhul kui seda lõiku ei suleta, kas 
selle osas on Transpordiametil samuti nõuded?

Palume Transpordiametil täpsustada, millised nõuded (ristlõige, katte laius 
jne) kujunevad riigitee 11184 lõigul Vääna jõe sillast Juuliku-Tabasalu 
teeni? Kas Transpordiametil on olemas selle lõigu kohta geoloogilisi 
andmeid?

LugupidamisegaKaili Tuulik

planeeringute koordinaator

GSM  <tel:+372%205193%200660> +372 5193 0660

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

www.sauevald.ee <http://www.sauevald.ee>

 <http://www.sauevald.ee/>

From: Krista Einama <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Wednesday, January 22, 2025 9:16 AM
To: Kaili Tuulik <[email-masked] <mailto:[email-masked]> 
 >; Marek Lind <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Cc: Rain Koort <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >; 
<mailto:[email-masked]> [email-masked]; Triin Masing 
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >; Kalle Pungas 
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >; Andres Laisk 
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Subject: RE: Kohtumine soses Saueveere DP-ga

Tere,

Tänan tagasisideme eest.

Meie ettepanekud ühise aja leidmiseks jäävad hilisemaks. Esimesed võimalikud 
ajad oleksid

6.veebruar kell 14.00  või 10. veebruar kell 10 TEAMS koosolekuna.

Oodates tagasisidet,

Krista Einama

Kooskõlastuste üksus

From: Kaili Tuulik < <mailto:[email-masked]> 
[email-masked]>
Sent: Tuesday, January 21, 2025 10:01 AM
To: Marek Lind < <mailto:[email-masked]> 
[email-masked]>; Krista Einama < 
<mailto:[email-masked]> [email-masked]>
Cc: Rain Koort < <mailto:[email-masked]> [email-masked]>; 
<mailto:[email-masked]> [email-masked]; Triin Masing < 
<mailto:[email-masked]> [email-masked]>; Kalle Pungas < 
<mailto:[email-masked]> [email-masked]>; Andres Laisk < 
<mailto:[email-masked]> [email-masked]>
Subject: Kohtumine soses Saueveere DP-ga

Tere

Saatsite eile täpsustatud seisukohad Saueveere DP-le.

Kirjutasite, et ootate ühist arutelu alternatiivide kaalutlemiseks.

Mis ajal teile kohtuda sobiks? Kas mõni nendest aegadest võiks klappida:

29.01.2025 kell 15.00-16.00;

30.01.2025 kell 12.30-13.30;

4.02.2025 kell 13.30-14.30.

LugupidamisegaKaili Tuulik

planeeringute koordinaator

GSM  <tel:+372%205193%200660> +372 5193 0660

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

 <http://www.sauevald.ee/> www.sauevald.ee

 <http://www.sauevald.ee/>

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa 
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu 
turvalisuses kindel.

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa 
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu 
turvalisuses kindel.